czwartek, 5 stycznia 2012

SALES - something for my house!





Dziś kolejne popołudnie spędzone na buszowaniu na wyprzedażach. 

 Tym razem polowałam na rzeczy do domu.
A takie oto perełki udało mi się znaleźć.

 What I bought today on sales, new things to my house ;]


 ręczniki / bath towels - Home&You





 Ponieważ ja ciągle marznę, coś do ogrzania. ;]
Because I'm always feeling cold something to warm up ;]
termofor / hot water bottle - JYSK




 I coś na moją biżuterię, w końcu ją uporządkuję. 
And something for my jewelery, finally I will organize it!
pudełka na biżuterię / jewelery boxes - Pepco



Co sądzicie o moich poczynionych zakupach?
What do you think about my purchases?

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Każdy jeden jest dla mnie bardzo ważny!

Thank you so much for leaving a comment! I appreciate each and every one of them!