czwartek, 12 stycznia 2012

Peter Pan Collar

Od dłuższego już czasu jestem zakochana w kołnierzykach typu Piotruś Pan. Uwielbiam je przy bluzkach, sukienkach, kiedy wystają spod sweterka. Po prostu mam na ich punkcie obsesję. 
A Wy? 

For a long time I'm in love with Peter Pan Collar. Love the blouses, dresses and everything that has this type of collar. I'm just obsessed with it.
And You?






spodnie / trousers - H&M
kopertówka / clutch - allegro
 buty / ankle boots -Bianco
okulary / sunglasses - Reserved
biżuteria / jewellery - allegro
bluzka / blouse - allegro

10 komentarzy:

  1. mnie też się podobają, niestety źle wyglądam w kołnierzach, mam okrągłą buzię i jakoś tak to nie współgra;)Ale Tobie jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. przegenialna stylizacja! pzdr

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetna Stylizacja . ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!
    bardzo fajny blog, obserwuje!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna kopertówka i bluzka!
    zapraszam do udziału w konkursie u mnie, w poprzedniej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ten outfit jest mega zabójczy ! Koszula jest świetna, bransoletka powala a buty przewspaniałe ! Twój blog jest świetny ;) Pozdrawiam serdecznie ! <3


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I like the peter pan collars as well, there's just something so pretty and romantic about them. Very stylish outfit! :)

    http://cherriesandsunflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jeden jest dla mnie bardzo ważny!

Thank you so much for leaving a comment! I appreciate each and every one of them!