poniedziałek, 19 marca 2012

Inspirations

Inspiracje! Szukam odpowiedniej koszuli do przeróbki, oczywiście nie nowej bo szkoda. Mam już perły w dwóch rozmiarach, a koszuli wciąż brak. Wybieram się do second-hand'ów i wybrać nie mogę. Jak tylko znajdę koszulę, podzielę się z Wami tym co udało mi się wyczarować, jak na razie trzymajcie kciuki aby ta odpowiednia koszula wpadła w moje ręce.
P.s co myślicie o takich kołnierzykach? Hmm a co myślicie o koszuli ombre?

Inspirations!  I'm looking for a proper shirt for my DIY, of course not a new one. I have pearls in two different sizes, and still no shirt. I must go and do my research in second hands. As I will find my dream shirt, and I will manage to do my dream collar I will share it with You on my blog. Keep Your fingers crossed and wish me luck. 
P.s What do You think about such collars? Hmm what do You think about ombre shirt ?



 
              

7 komentarzy:

  1. Kołnierzyki podobają mi się bardzo, koszula ombre mniej..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te kołnierzyki :D
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the last one! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kołnierzyki są cudne sama planuję wyszyć jeden cekinami ale wciąż brak mi zapału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica mnie powaliła, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica z frędzalmi jest boska :o boże ale bym taką chciała!!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jeden jest dla mnie bardzo ważny!

Thank you so much for leaving a comment! I appreciate each and every one of them!